6 december 2008

Verandering

AL een tijdje liep ik me te ergeren aan de lay-out en de werking van mijn website. Het deed het allemaal niet goed, links die niet werkte, een blog dat in een frame verstopt zat en dus ook niet dat deed wat ik graag wilde. Het was dus tijd voor vernieuwing. Vandaag tussen de bedrijven door de basis gelegd. Natuurlijk niet slim, want na het uploaden van een nieuwe pagina werkte de boel niet en ik moest weg. Gelukkig (of is het helaas) heb ik niet zo heel veel bezoekers, dus de chaos zal vast niet zijn opgevallen. Maar het werkt nu naar mijn zin. Nog wat kleine wijziginkjes aanbrengen, maar dat is voor later.

Eigenlijk ben ik er wel een beetje blij mee.

Update 9 december: ik zie nu ik op een andere computer zit te werken, dat er nog teveel gescrolled moet worden. Ooknog veranderen...

3 opmerkingen:

Aan tafel met Tanja zei

Hee Chris, ik zag het gisteren en ik wachtte even geduldig af. Het resultaat mag er dus zijn! En nu maar vaak leuke stukken schrijven.

Anoniem zei

Ziet er mooi uit Chris, complimenten!

Anoniem zei

Jawel hoor, chaos viel op ;-) Zag een pagina vol codes, maar ziet er weer goed uit nu!