20 december 2008

Hebbedingen in de keuken


Ik heb een kerstpakket gekregen. Gelukkig niet zo'n prutpakket als bijvoorbeeld vriendinlief had ontvangen; een stamppotpakket met allerlei dingen erin die je echt niet wilt hebben en die je nooit op zult eten zoals puree uit een pakje, maar een boekje met daarin geschenken, doe-dingen of donatie-doelen waar ik uit kon kiezen. Van alles en nog wat. Ik zat er over te denken om het bedrag te schenken, maar toen ik vanmiddag bij Domestica (kook-winkel) kwam, zag ik daar de snijplankenset van Joseph Joseph staan en dat zag er wel goed uit. Ik heb de snijplankenset dus uitgekozen.

Ik was eigenlijk bij Domestica om cadeautjes te kopen, want met Kerst geven wij elkaar cadeautjes. Ik ben dan ook hard op zoek naar grappige, gekke, leuke en kleine presentjes. Als ik heel eerlijk ben, dan geef ik aan mijn vrienden dingen die ik zelf ook zou willen hebben. En ik vind keukenspullen altijd leuk om te krijgen, dus geef die ook altijd. Wat ik bijvoorbeeld erg leuk vond waren de tools van Zyliss. Dunschillers, julienneschillers, verstelbare kaasschaaf, zester en een tomaten(of perzik of kiwi)schiller. De verstelbare kaasschaaf en de dunschiller heb ik mijzelf maar cadeau gedaan en eerlijk is eerlijk: de hele bulk peren had ik in no-time gejast! De kaasschaaf is nog even wennen. Verder kwam ik nog wat leuks tegen. Na de Kerst hierover ook meer, anders verklap ik mijn presentjes!

Geen opmerkingen: