20 februari 2008

Komkommertijd

Na een tijdlang inspiratieloos, futloos en alles-loos geweest te zijn zou het nu toch weer beter moeten gaan! De afgelopen maanden dus last van mijn gal en galstenen. Dat maakte dat eten niet meer lekker en leuk was. Maar maandag is mijn galblaas verwijderd en vanochtend heb ik de grote test gedaan: twee bruine boterhammen met roomboter, kaas en veel, heel veel komkommer. Dat heb ik dus al die tijd niet kunnen eten zonder na afloop te kreperen van de pijn en ik vind het zo ontzettend lekker. Nou Joepie de poepie!!! Ik heb de test goed doorstaan: het kan weer! Geen pijn van het eten van komkommer. Ik heb alleen nog pijn van de wondjes en in mijn buik; lachen, hoesten en niezen is taboe, net als buikdansen of iedere andere buikbeweging die gemaakt wordt. Het is even niet anders!

Morgen ga ik De Dames een saucijzenbroodje laten halen!

1 opmerking:

Anoniem zei

GOED! Weer eten wat niet kon. Veel beterschap, ook namens A.