22 februari 2008

Het valt vies tegen!

Nou kan ik weer lekker eten en dan ben ik afhankelijk van manlief en de dames... Ze zijn ontzettend lief, maar het gewone leven gaat ook door, dus gewoon werk en gewoon school. De maaltijden beperken zich dus tot dingen die gemakkelijk te verwerken zijn. Afgelopen woensdag heeft vriendinlief gekookt. Nou ja gekookt; Dame 2 had boodschappen gedaan en dan kan ik natuurlijk niet met een al te ingewikkeld lijstje op de proppen komen. We aten gehaktballen met aardappeltjes en spinazie a la bloep. Dame 1 heeft de gehaktballen gemaakt terwijl ik aardappeltjes stond te schillen en vriendin heeft de boel afgemaakt.
Gister hebben we lasagne gegeten die je kant en klaar kan halen en alleen nog maar de oven in hoeft te schuiven. Het is goed weg te krijgen, maar het haalt het niet bij zelfgemaakte lasagne!

En nou heb ik zo'n zin in een goede biefstuk of een stuk kalfslever... toch eens kijken of ik iemand kan vinden die voor me langs de slager kan gaan.

Verder is het hier chaos in huis. Het is Murphy's Law: wanneer ik in het ziekenhuis terecht kom, dan begeeft de wasmachine het. Dat was 4 jaar geleden zo en ook deze keer weer. Manlief heeft gisteren een nieuwe machine aangeschaft en die kwam vanochtend, dus direct maar de eerste lading erin gepropt. Dat kost niet zoveel moeite en krijg ik nog wel wel voor elkaar.

Nu een uurtje liggen en wat in boekjes bladeren. Van Yvon (Dank! Het is dus goed aangekomen)kreeg ik een sap-boekje opgestuurd vol gezonde sapjes. Laat ik nou zo'n geweldige machine hebben staan, dus ga ik maar eens lezen welke oppeppende, energiegevende, herstellende sapjes goed voor mij zijn. Kan ik vanmiddag de benodigheden op het boodschappenlijstje voor Dame 2 zetten!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lastig om (even) zo afhankelijk te zijn. Straks blaak je van gezondheid en energie van die supergezonde sapjes :-) (Staan er geen spoedherstellende drankjes in?).