21 juni 2008

Voetbal en andere dingen

Het zijn vreemde weken. Door al dat gevoetbal heb ik een onrustige Dame 2; ze wil het liefst alles zien, vooral de verrichtingen van haar grote held Van der Sar. Voor Dame 1 begint het schooljaar af te lopen, wat dus afscheid van groep 8 betekent. Manlief is druk met werk en allerlei leuke, grote opdrachten, dus niet veel thuis en al helemaal niet met eten. En ikzelf huppel overal tussendoor: geen zin om te koken (want de Dames zijn toch geen grote eters) en het huishouden is helemaal een drama. Tel daarbij op dat ik de afgelopen weken iets te vaak migraine heb gehad (ik heb veel last van weersomslagen) en ook nog mijn hoofd moest breken of ik die nieuwe baan nou wel of niet zou doen en hoe, waar en wanneer we de vakantie gingen doorbrengen en of opa Piet wel of niet op de honden en katten kon passen.

Ja, die nieuwe baan doe ik en vandaag gelukkig geen last meer van hoofdpijn, de vakantie is gepland, opa past op de beesten en op dit moment kan de rest me allemaal gestolen worden, want tot overmaat van ramp bleek mijn 16-jarige poes Jill gisteravond niet goed te zijn.

Vanacohtend naar de dierenarts geweest en aldaar besloten om haar in te laten slapen. Dat is toch wel verdrietig.

Dag Jill

Jill

Zometeen gaan we naar de Ambassade van Maleisie, alwaar we kunnen genieten van allerlei lekkers dat daar gepresenteerd gaat worden en dan natuurlijk vanavond met Dame 2 naar het voetbal kijken.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Verdrietig van de kat en afzien voor jou, bah migraine :-( En eh de voetbal daar hebben we het maar niet over, ik ga de welpies maar verbranden ofzo. (Voor wie is dochter 2 nu?) Maar fijn dat de vakantie staat!

Anoniem zei

Hahaha, Dame 2 heeft al haar welpies onderworpen aan haar knipkunsten. Tezamen met gel zijn het nu punkies geworden. Overigens is ze nu voor Italie. Wat overigens ook onze eindbestemming voor de vakantie wordt.

Tja, weer een poesje minder. Ze behalen allemaal mooie leeftijden en ik gun ze geen pijn en ellende, dus is het natuurlijk beter. Maar het kwam wel vrij onverwacht. Sneu voor Max, onze nu alleenstaande kater, die zoekend boven door de kamers loopt.

Anoniem zei

heey mam, leuk dat je ook een berichtje voor jill achterlaar...

ik ben nu voor ITALIE! en jij??

groetjes dame 2 (:

Anoniem zei

ik bedoel dame 1 (: ik d8 ff dat ik dame 2 was

Anoniem zei

Dame 2, ik ben voor Spanje en tot zover ziet dat er goed uit :-) Maar Rusland mag uiteindelijk winnen.

Anoniem zei

He, wat naar Chris! Zowel de poes als je migraine! Waar in Italie?
In ieder geval sterkte met alles.

Anoniem zei

Dame 1, ben je blont????
Yvon, Dame 2 is zeer teleurgesteld; eerst veliest Nederland en dan ook nog Italie...
Carla, tja, verdrietig en vervelend. Vakantie: eerst Zuid Frankrijk, dan Corsica en vervolgens Toscane. Her er zo'n zin in!