2 juni 2008

JustEat.nl

Dat hadden we 20 jaar geleden ons niet voor kunnen stellen! Tegenwoordig kan je alles kopen via internet. Je kan het zo gek niet bedenken of je vindt het ergens. Google en gij zult vinden... ik vind het geweldig.

justeat
Eten bestellen via internet had ik eigenlijk nog nooit gedaan; ik bel altijd mijn vaste chinees of pizzamijnheer en dat is het. Maar vorige week moest ik voor de PeanutButterMrs. een site hebben met daarop restaurants die bezorgen. En zo kwam ik bij JustEat.nl; online bij zo'n 800 restaurants in heel Nederland (maar ook in Denemarken, Groot Brittannie, IJsland en Zweden en (voor mijn ene Belgische lezeres) binnenkort ook in Belgie) eten bestellen.

Vandaag dus voor het eerst maar eens zelf uitgeprobeerd. Het werkte uitstekend. Ik kreeg een keurige welkomstmail en na het bestellen een bevestiging van mijn order. Ook het eten (dat overigens kwam van Sushi & Me) kwam netjes op tijd en warm was warm en koud was koud.

Praktisch is dat je behalve cash, ook met Mastercard, Visa en Ideal kunt betalen.

Nu kan ik als lid sparen voor punten en aangezien ik dringend een nieuw BBQ-tje nodig heb, wil ik dus wel ambassadeur worden. Bij deze verzoek ik jullie om dus ook gebruik te maken van JustEat en jullie bezorgmaaltijd te bestellen via deze link.

Jullie kunnen dan ontdekken hoe het werkt en ik krijg dan punten. Jullie sparen dan dus eigenlijk voor mijn BBQ-tje.

Nu heb ik (helaas) niet zoveel lezers, dus kan ik dan ook gerust beloven dat diegenen die voor mij hebben gespaard, bij deze zijn uitgenodigd voor een BBQ op een nader te bepalen tijdstip.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezellig! Ik zal even voor je klikken hoor :)

Anoniem zei

Moet je ook een bestelling plaatsen hoor, anders telt het niet!

Anoniem zei

Als ze hier bezorgen, bestel ik volgende week iets bij ze!

Anoniem zei

Kijk, dat wordt vast een gezellige BBQ!
Afhankelijk van het formaat en de hoeveelheid BBQ's die jullie voor mij spraren, mag je ook je mannen meenemen, Carla!

Anoniem zei

Hoi Chris,

Leuk artikeltje..
Heb je inmiddels al de BBQ bij elkaar gespaard. ;)

Groetjes,

Maurice
Just-Eat.nl

Anoniem zei

dit is toch hetzelfde als thuisbezorgd.nl, bestaat al acht jaar hoor ..