23 januari 2008

Ik kook

nauwelijks...

Weinig tijd momenteel om te schrijven, om mijn nieuwe fototoestel uit te proberen, om al mijn culigadgets uit te proberen en zelfs om te koken! Ondanks dat ik de hele dag voor de pc zit, vertoef ik niet op alle sites die ik zo graag lees en zie ik ook mijn goede voornemen om meer te bloggen in stof opgaan. Tussen werk (en dat heeft niks met koken en eten te maken, ja, we verkopen ook koffie en sinaasappelsap), De Dames en de dieren door, zie ik af en toe de kans om een half uur uit te puffen. Hoe doen al die culibloggers dat? Hebben ze allemaal een culi-baan of geen-baan en hebben ze daarom de tijd om het internet te vullen? Voel ik daar een steek van jalouzie?

Natuurlijk zou ik graag die zuurkool maken waar ik laatst over schreef, en heb ik allerlei ideeen over vlees en vis die ik graag tot uitvoer zou willen brengen. Zo zag ik onlangs weer bij 1 van de visboeren een hele rauwe zalm liggen voor een schijntje. Daar moet ik toch eens wat mee doen! Maar daarvoor heb ik dan toch wat vriezer- en koelkastruimte voor nodig. Eigenlijk is het dus wel mooi dat ik het nu zo druk heb: nu heb ik eindelijk de kans om de vriezer leeg eten!

Geen opmerkingen: