5 januari 2008

Het jaar is alweer 5 dagen oud...

en na twee dagen werken heb ik het gevoel dat Oud en Nieuw heel ver weg is. Maar dat is nog niet zo en mag ik nog steeds iedereen het allerbeste, -leukste, -gezondste, -liefste en ander allegoeds wensen. Bij deze dus!

Goede voornemens?
Vooral veel plezier maken en genieten met Manlief, De Dames, Vriendinlief en alle andere leuke mensen om mij heen.

Gezond eten maken en kopen, maar dat is ook in opdracht van Manlief, die als goed voornemen heeft om eens wat af te vallen. En aangezien hij mij voor een deel verantwoordelijk houdt voor zijn buik, voel ik me een beetje verplicht. Een heel klein beetje maar, want de zoetigheid die ingeslagen wordt tijdens het boodschappendoen, doe ik niet in het karretje!

Misschien ook wel stoppen met roken. Een mooi moment daarvoor is, denk ik, wanneer mijn galblaas wordt verwijderd. Ik had me halverwege vorig jaar voorgenomen om maar eens een punt te zetten achter de ziekenhuisbezoeken, maar helaas...

Natuurlijk doorbloggen en de boel niet laten verslappen zoals afgelopen zomer! Met mooie foto's, maar dan moet ik ook nog flink oefenen met mijn nieuwe fototoestel,

En dan gaan we weer over op de orde van de dag: gisteravond aten we gewoon zuurkool met spek en worst. Geen liflafjes en interessante toevoegingen, maar gewoon... Ik vind zuurkool zo lekker! Het komt in een keer in me op, dat ik dat maar eens zelf moet gaan inmaken. Dan kan ik ook mijn mandoline uitproberen.

Geen opmerkingen: